luni, 17 august 2009

Ipotesti

Aici sunt numai lucrarile cu tema" Eminescu si poezia".
Cea mai admirata a fost aceasta lucrare a Adinei "Lacul".Toti vizitatorii au vrut sa stie cum este facuta! Tot a Adinei este si aceasta lucrare "Luceafarul'!
Maria ne-a incantat cu "Ce te legeni "!

Betty ne-a reamintit portretul binecunoscut al lui Eminescu!


Eu am ales "Calin -file din poveste".Din pacate nu am reusit sa fac nici o poza buna! Panza am vopsit-o apoi am quiltuit!



Gabi Vornicu si-a ales "Dintre sute de catarge" !Foarte sugestive tehnica si materialele alese!

Daniela a reusit sa vopseasca panzele asa cum isi dorea , incat sa redea atat de bine"Sara pe deal" !

Dodi si-a ales "Pe langa plopii fara sot"si pus pe panza foarte bine imaginea dealurilor de langa Ipotesti!
Tot Adina are aceasta lucrare"Floare albastra"!


Tema a fost interesanta si ne-a facut placere sa lucram la ea! Ne-am bucurat sa vedem ca au placut lucrarile si sa primim invitatie de a organiza expozitie si in viitor dar si in alte locuri!

6 comentarii:

Csilla spunea...

Lucrari frumoase, felicitari tuturor!
Preferatele mele: lucrarea Danielei si al Tau Ela :o)

...tiktakro... spunea...

foarte frumoase lucrarile !!!de-abia acum am inteles care e a ta (cind mi-ai aratat pozele prima data s-a produs o eroare) ti-a iesit foarte-foarte frumos....profilul lui Eminescu brodat manual este minunat!

Ela spunea...

Multumesc fetelor!Ma bucur ca v-au placut lucrarile!

Alexandra spunea...

Foarte reusite toate lucrarile.
Si cum era facut Lacul Adinei? (nici eu nu-mi dau seama prea bine).
Quiltul tau este foarte poetic, imi place mult cum a iesit vopsirea si quiltingul liber, foarte sugestiv.
Imi pare rau ca nu a expus si Carmina lucrarea ei, care este deasemenea foarte frumoasa.
Felicitari! Le veti expune si la iarna la Schiller, nu?
Sanda

Ela spunea...

Cred ca da,Sanda! Or sa faca un colt frumos!

QUILT UNIVERS spunea...

Am revenit si voi incerca sa scriu si eu un articol...te pup si merci pentru CD-ul cu poze
Frumoase articole!