sâmbătă, 15 mai 2010


























































































Asa arata 1/4 din tiparul  quiltului hawaian.Va avea 2,00mx1,80m.
Materialul se calca pe jumatate apoi pe sfert, pentru a se fixa tiparul corect .
 Se deseneaza pe rand cele patru sferturi si se verifica sa nu " fuga" tiparul.
Cele doua materiale se suprapun si se intind bine. Apoi se ruleaza fiecare pe cate un suport lat de 10cm si lung ceva mai mult decat materialul
Asa arata cele doua materiale rulate!Se insaila (cusatura mai larga si ata mai "moale") in interiorul modelului, pentru a fi asigurat materialul superior atunci cand se aplica.
Am inceput aplicatia! Dar lucrez numai cand stau la tv, asa ca numai atat am reusit!Nu am avut spatiu sa cuprind tot quiltul!
 Am ce face la tv !!!!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ar fi foarte frumos! Dar ce laborioase şi consumatoare de timp de locuri de muncă))). Deci, eu nu pot

IrinaBohemianDance spunea...

WOW!!

Felicitari pentru noul proiect!!Sunt convinsa ca va iesi o minunatie!!

Cu drag,

Irina

T REKA spunea...

NU GASESC CUVINELE!!!
ESTE CEVA NEMAIPOMENIT!!!
UN ADEVARAT MIRACOL!!!

Csilla spunea...

Va fi fantastic, dar eu nu as avea atata rabdare. Iti doresc multa rabdare!

QUILTONLINE spunea...

Este deosebit,ca model si culoare.Ai de lucru toate serile din acest an, asa-i?
Imi place dar eu nu ma incumet pentru havaian si de aceea te felicit pentru indrasneala si-ti doresc spor.
Ortansa

Anonim spunea...

Beautifull!!!!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Ela îţi mulţumesc pentru
urări..
Să ai un weekend excelent!
Te pup şi îmbrăţişez cu mult drag!

QUILT UNIVERS spunea...

superb!

corina spunea...

Eu de moment nu-mi permit sa visez asa ceva......sunt abia la anceput.