sâmbătă, 20 iunie 2009

vopsiri

Ce am vopsit azi! Mai am ceva dar ramane pe alta data!









7 comentarii:

Doina spunea...

Foarte reusite culorile! Ce coloranti folosesti?

...tiktakro... spunea...

hei, vad ca ai nevoie doar de un mic impuls ! ;). Abia astept sa vad cit mai multe ...si vindute ;).
Succes!

Ela spunea...

Doina, am folosit "Astral " ca fostul "Gallus" si "Ideea Stofa " (care trebuie uscat repede la sore, calcat f. bine si apoi spalat)!
Teodora,o sa mai vezi dar vandute... hm!Ar fi bine!Pentru un impuls mai mare..!

lili.constanta spunea...

Prima lucrare sugereaza un cer instelat... Foarte frumoasa...
In legatura cu hexagoanele... :) Nu am prea avut timp in ultimele zile dar sper ca maine voi putea sa le fotografiez... si pe ale mele :) sa le mai scot putin in lume...

Elena spunea...

Ce frumos ti-a iesit! Imi place. Elena

QUILTONLINE spunea...

incep sa te invidiez...,pentru curaj ,inspiratie si frumusetea imprimarii. felicitari si cat mai multe, cu nuante cat mai diverse..

QUILTONLINE spunea...

si totusi cum ti-a iesit ultimul material vopsit?ai un secret? l-ai vopsit in trei etape?
este foarte frumos.