marți, 29 aprilie 2008

patchwork

Din februarie 2007 am descoperit lumea minunata a patchworkului si prietenia "peticelelor"!Am fost placut impresionata cand Smaranda Bourgery, initiatoarea grupului "Peticelul romanesc "mi-a raspuns imediat si m-a invitat sa fac parte din grup.Am descoperit aici doamne minunate , pasionate de lucru de mana ,inimoase si dornice sa descopere tot mai multe din arta textila.Pe o parte le-am cunoscut personal si au fost asa cum le-am descoperit din mesaje!
Am aflat multe tehnici de lucru si am experimentat cateva.
Din decembrie 2007 , la initiativa Adinei Popescu a luat fiinta si Asociatia Romana de Patchwork (ARP) .Speram sa realizam cat mai multe si sa avem noi aderente.
In cadrul ARP avem ca proiect un sampler .Blokurile le explica Maria Bornikoel.
Avem pana acum blokurile lunilor ianuarie , februarie si martie.

Niciun comentariu: